سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جامع پیشگیری از سرقت در زرند اجرا می شود

سرپرست دادستانی زرند در آیین رونمایی از طرح جامع پیشگیری از سرقت درزرند گفت:با اجرای کامل طرح آمار سرقت را به کمترین میزان کاهش خواهیم داد.

یعقوبی، گفت: دستگاه قضایی برای کاهش زندانیان، مجازات‌های جایگزین دارد، اما در موضوع سرقت، تجاوز به عنف، شرارت و حمل سلاح گرم و سرد، آدم ربایی و اقدام علیه امنیت، بدون هیچ ملاحظه‌ای، شدیدترین وجه مجازات را اعمال خواهد کرد تا بساط این نوع ناهنجاری‌ها از جامعه‌ی دیندار و با فرهنگ شهرستان زرند برچیده خواهد شد.

وی گفت: بزودی تاثیر این طرح را شهروندان خواهند دید چرا که در این طرح تمام جوانب اندیشیده شده و انشاءالله آمار سرقت را در شهرستان به کمترین میزان، کاهش خواهیم داد.

مدعی العموم امنیت و توسعه را لازم و ملزوم خواند و گفت: برای کاهش معضلات اجتماعی باید توسعه شهرستان در تمام جنبه‌ها به حد مورد انتظار برسد و تاثیر این دو مورد، بر روی یکدیگر کاملا مشخص است. هر چه امنیت افزایش یابد شاهد توسعه‌ بیشتر خواهیم بود و در مقابل هر چقدر آمار بزه و ناامنی در جامعه بیشتر شود چرخ توسعه کند و متوقف خواهد شد.

سرپرست دادستانی به نقش ادارات در طرح پیشگیری از سرقت اشاره کرد و افزود: بصورت منظم و مشخص تمام عملکرد‌های دستگاه‌ها را رصد خواهیم کرد و مدعی العموم در صورت اهمال احتمالی دستگاه ها، بلافاصله بر علیه بالاترین مقام دستگاهی که ترک فعل کرده است اعلام جرم خواهد کرد.

یعقوبی از نقش امر به معروف و نهی از منکر و وظیفه‌ دستگاه‌های فرهنگی به عنوان راهی بسیار موثر در پیشگیری از سرقت نام برد و افزود:  با تمام قدرت از ضابطین قضایی که نقش قانونی خود را انجام می دهندحمایت خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.