سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی ۴۸ طرح عمرانی در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴۸ طرح عمرانی خدماتی همزمان با هفته دولت خبر داد.

علی اکبر رضایی گفت: ۴۸ طرح شامل ۳۸ طرح طرح‌های قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح و در کل با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان است.

او تصریح کرد: ۳۸ طرح با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان و ۱۰ طرح با ۷۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گفته او، طرح‌های قابل افتتاح در بخش خدماتی ۱۰ پروژه، بخش عمرانی ۲۰ پروژه، بخش آموزشی هشت پروژه است.

فرماندار آران و بیدگل گفت: ۱۰ طرح نیز که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود شامل ۱۰ پروژه عمرانی است.

رضایی در ادامه با اشاره به نامگذاری هفته دولت به نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر گفت: نامگذاری هفته دولت با نام شهید رجایی و باهنر تعیین شاخص دولت تراز در ادوار مختلف جمهوری اسلامی ایران است.

او با تاکید بر سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی شهریور پارسال در هفته دولت تصریح کرد: مقام عظمای ولایت در این سخنرانی بر مصادیق مردمی و ارزشی بودن، بازسازی انقلابی و حرکت در مسیر انقلاب را از مدیران دولتی انتظار دارند.

به گفته او، به میان مردم آمدن و بی واسطه شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنها، پرهیز از تکبر و غرور و تفاخر و از بالا نگاه نکردن به سطح پایین و زیستن با مشی و شیوه مردم از مصادیق مردمی بودن دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی پارسال برای هیات دولت بوده است.
رضایی تاکید کرد: مشی مدیران در بدنه دولت باید حرکت در مسیر تحقق شعار‌های دولت و اجرایی شدن برنامه‌ها در این حوزه باشد.

او با بیان اینکه آرمانی‌ترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران باز تعریف رابطه خادم و مخدوم است افزود: مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم در یکسال کنونی تغییر نگاه دولت به مردم است.

به گفته او، دستاورد باز تعریف رابطه خادم و مخدوم پشتوانه مردمی و سرمایه اجتماعی در راستای امیدآفرینی برای ملت است.


چالش زیست محیطی فولاد در حال بررسی کارشناسی است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان نشست خبری و در پاسخ به سوالات خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه پاسخ و رسیدگی وی در برابر دغدغه مردمی برای چالش زیست محیطی و آبی ایجاد شده فولاد کویر در یکسال اخیر بویژه منازعات و انتقادات و اعتراضات در فضای حقیقی و مجازی گفت: سه نشست جداگانه با بخش خصوصی شرکت فولاد کویر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و منتقدان فعالیت شرکت در راستای اعلام یک نظر واحد و منسجم برگزار شد.
رضایی گفت: در حال حاضر کارشناسی موضوعات زیست محیطی را در حال مطالعات و بررسی دارد که نتیجه تحقیقات و بررسی کارشناسی شده به مردم اعلام خواهد شد.
دوم تا هشتم شهریور روز شهادت مظلومانه رجایی و باهنر بدست منافقان در سال ۱۳۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
عناوین روز‌های هفته دولت با شعار "دولت مردم دوم تا هشتم شهریورماه امسال از روز چهارشنبه به ترتیب میثاق با ولایت، فسادستیزی و عدالت، تحول و خلاقیت، خانواده و سلامت، اخلاق و معنویت، دانش و پیشرفت و شجاعت و عقلانیت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.