سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دولت در فارس + تصاویر

نمایشگاه دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان فارس در سال نخست فعالیت، همزمان با آغاز هفته دولت با حضور استاندار آغاز به کار کرد.

محمدهادی ایمانیه گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای شنیدن مشکلات مردم و منعکس کردن عملکرد دولت و خدماتی است که توسط کارکنان دولت در استان فارس ارائه شده است.

استاندار فارس بر لزوم تقویت اطلاع‌رسانی خدمات دولت در استان تاکید کرد و گفت: هرچند زحماتی که سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها کشیدند توسط روابط عمومی و رسانه‌ها منعکس می‌شود، اما بخش قابل توجهی هم اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

ایمانیه هدف از برگزاری این نمایشگاه را به نمایش گذاشتن گوشه‌ای از خدمات دولت سیزدهم دانست و گفت: این نمایشگاه با هدف اطلاع‌رسانی خدماتی که دولت در یک سال گذشته ارائه کرده برگزار شده است تا مردم هم بتوانند با خدمات هموطنان خود که در ادارات و سازمان‌های دولتی کار می‌کنند، بیشتر آشنا شوند و این دستاورد‌ها را به سایر شهروندان منتقل کنند.

این نمایشگاه در میدان امام حسین (ع) (فلکه ستاد) شیراز و در مجاورت ضلع جنوبی ساختمان استانداری فارس برپا شده و تا هشتم شهریورماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

دوم تا هشتم شهریورماه هرسال به یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. هشتم شهریور ۱۳۶۰ محمد علی رجایی رییس جمهوری وقت و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت و همراهان آن‌ها در عملیاتی تروریستی توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.