سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۵ هزار طرح درمانی در مسیر اجرا

معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: هم اکنون در مجموعه وزارت بهداشت بیش از ۵ هزار طرح درمانی در حال اجراست.

رحیمی در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان قاین گفت: این ۵ هزار طرح درمانی در قالب ۴۸هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی دردست ساخت و بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ طرح بهداشتی است.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌ها در حوزه تربیت نیروی انسانی است وبرای ادامه این مسیر و تقویت زیرساخت‌های آموزشی نیاز است که طرح‌های بهداشتی درمانی به سرعت تمام شود.

معاون توسعه وزارت بهداشت ادامه داد: حضور پررنگ خیران چه در مراکز بهداشتی و چه دربیمارستان‌های محلی بسیار ارزشمند بود.

رحیمی اظهار کرد: یک طرح بسیار مهم بیمارستان قائنات است که قرار است این بیمارستان در افق ۱۴۰۴در سطح بندی ما به عدد نهایی تخت برسد.

او گفت: این طرح یک طرح ۹۶ تخت خوابی است اما سیاست وزارت این است که عدد این طرح بیش‌تر شود .

معاون توسعه وزارت بهداشت بیان کرد: این طرح خوشبختانه در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قرار گرفته است واز ردیف‌های وزارتی هم حتما تامین اعتبار می‌شود.

رحیمی بیان کرد: سرعت و روند کار طرح فعلا خوب ارزیابی می‌شود و تلاش می کنیم که طرح را تا پایان ۱۴۰۲ به بهره برداری برسانیم.

او عنوان کرد: یکی از اولویت اصلی دولت توجه به استان‌های کم برخوردار است که سالهاست رنگ وبوی محرومیت را چشیده اند.

نماینده مردم شهرستان قائنات و زیرکوه نیز گفت: یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم قائنات اتمام طرح‌های ناتمامی است که خیران در روند ساخت و ساز آن کمک‌های بسیار ارزشمندی داشتند.

 اسحاقی ادامه داد  : طرح های زیادی است که بیش از ده سال بر روی زمین مانده گرچه خیران درآن نقش ارزشمندی داشته اند اما باید دیگر مسئولان نیز ورود میدانی داشته باشند تا در یک بازه زمانی بسیار کوتاه شاهد اتمام طرح هاو بهره برداری از آن‌ها باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.