سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

مرز‌های ریمدان و میرجاوه برای زائران پاکستانی عازم اربعین در نظر گرفته شده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲ مرز رسمی ریمدان و میرجاوه در بحث ورود زائران پاکستانی عازم کربلای معلی در اربعین در نظر گرفته شده است.

حسین مدرس خیابانی  در جلسه ستاد اربعین گفت: با توجه به تشکیل ستاد مردمی اربعین تمامی ادارات، سازمان‌ها و مواکب باید با این ستاد هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه زیر ساخت‌های خوبی در مرز ریمدان و میرجاوه سیستان و بلوچستان ایجاد شده که امیدواریم به خوبی بتوانیم از زائران پاکستانی اربعین مهمان نوازی کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه دستگاه‌های خدمات رسان یک نماینده ثابت و تام الاختیار در محل مرز میرجاوه و ریمدان مستقر کنند که حدود یک ماه در مبادی ورود و خروج زائران در این مرز‌ها حضور داشته باشند.

وی اظهارداشت: سوله‌های بزرگ مجهز به سیستم سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی، حمل و نقل اوژانس، بهداری سیار، گیت ورود و خروج، سوخت و سایر امکانات لازم برای رفاه حال زائران حسینی تعبیه شده است.

مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه پذیرایی از زائران امام حسین (ع) یک کار مردمی محسوب می‌شود، افزود: خدمت رسانی به زائران اربعین قطعا یک کار مردمی است که همه مسوولان باید برای تسهیل این امر با همه امکانات پای کار باشند.

وی با تاکید بر شناسایی و حمایت از مواکب خاطرنشان کرد: هیچ خللی در کار این افراد ایجاد نخواهد شد و این شناسایی صرفا برای هماهنگی و ارائه خدمات مطلوب است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طبق پیش بینی‌ها در ایام اربعین حسینی با حجم زیاد مسافر در ۲ مرز ریمدان و میرجاوه مواجه خواهیم شد لذا طبق دستور وزیر کشور در ستاد اربعین امورات باید با هماهنگی فرماندار‌ها پیگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.