سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۱۳ تیغه سلاح سرد غیرمجاز و دستگیری ۲ متهم در عملیات ماموران انتظامی اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی خبر واصله مبنی بر نگهداری چند قبضه سلاح غیر مجاز توسط افرادی در یکی ازمحلات ماموران فرماندهی انتظامی اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی و اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل‌های مورد نظر اعزام و در دو عملیات منسجم و غافلگیرانه ۲ متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران در بازرسی‌های انجام شده از این محل‌ها موفق به کشف یک قبضه سلاح شکاری و ۲ قبضه سلاح جنگی فاقد مجوز به همراه تعداد ۱۰ عدد فشنگ مربوطه، ۱۶۵۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و ۱۳ تیغه سلاح سرد شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه تشکر کرده و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.