سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

آماده باش ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی امداد و نجات برای مراسم اربعین

ولی پور از آماده باش ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.

مهدی ولی پور در خصوص تمهیدات جمعیت هلال احمر در خصوص مراسم پیاده روی اربعین گفت: طرح امدادرسانی جمعیت هلال احمر از روز شانزدهم شهریور تا روز پنجم مهر تداوم خواهد یافت و در صورت ضرورت قابل تمدید خواهد بود.

وی افزود: ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی امداد و نجات شامل ۱۱۴۹ مرکز در داخل کشور و ۵۶ مرکز برون مرزی به همراه ۱۱۶ پست ثابت و موقت در مسیر‌های منتهی به مرز در این عملیات مشارکت خواهند کرد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر بیان کرد: ۱۰ قرارگاه مرزی نیز برای خدمت رسانی بهتر به زائرین راه اندازی می‌شود که شامل ۶ قرارگاه فرعی و ۴ قرارگاه اصلی در مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه و خسروی است.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: ۵۷۴ پایگاه بین شهری و ۴۴۹ شعبه شهرستان‌ها نیز به عنوان واحد‌های پشتیبان برای خدمت رسانی بهتر به زائران در نظر گرفته شده اند.

ولی پور تصریح کرد: تمام نیرو‌های ستادی و عملیاتی پیش بینی شده برای این عملیات ۴۵۹۹ نفر/روز با مشارکت بیش از ۱۵ هزار نفر نیروی تخصصی کادر و داوطلب است. همچنین ۴ هزار و ۵۰۸ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۹ فروند بالگرد برای عملیات رسانی بهتر نیز به کار می‌روند تا پوششی سراسری در داخل و خارج کشور برای خدمت رسانی مطلوب به زائران فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.