سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش هندبال:

ناداوری باعث از دست دادن قهرمانی در قونیه شد/ روز‌های بهتری را با سرمربیگری وسلین خواهیم داشت

مجتبی حیدرپور گفت: ما با هدف کسب قهرمانی وارد قونیه شدیم، اما با ناداوری به هدف خود نرسیدیم.

 مجتبی حیدرپور، بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب مقام سوم تیم ملی هندبال در بازی‌های اسلامی اظهار کرد: به نظرم نتایج تیم ملی خوب بود، اما بهتر از این هم می‌توانستیم عمل کنیم. استحقاق کسب قهرمانی در این مسابقات داشتیم اما با ناداوری به فینال راه پیدا نکردیم و  جایگاه سومی را به دست آوردیم.

او ادامه داد:  البته واقعیت این است تمام تیم خوب کار کردند و همه چیز برای اول شدن ما مهیا بود اما قضاوت عجیب داور در بازی با قطر به ما آسیب بدی زد و همین امر باعث شد تا فینالیست نشویم. سطح مسابقات خوب بود و تیم‌هایی که در آنجا حضور داشتند جز قطر با تیم اصلی خودشان به قونیه آمده بودند.

او درباره شکست مقابل قطر با اختلاف یک امتیاز گفت: شرایط ما در بازی با قطر متفاوت بود به این دلیل که در نیمه اول زیاد خوب نبودیم اما در نیمه دوم بازی خوبی انجام شد. البته سطح پایین داوری و بروز اشتباهات مداوم از سمت آن‌ها ریتم بازی را از دست ما خارج کرد و باعث شد تا بازی را واگذار کنیم. 

ملی‌  پوش هندبال گفت:  ما برای کسب مدال طلا وارد قونیه شدیم اما موفق نشدیم به هدف خود دست یابیم. البته این مدال برنز هم چیزی از ارزش‌های فنی ما کم نمی‌کند شاید قسمت و تقدیر ما این بود که با برنز به ایران برگردیم.

حیدرپور درباره عملکرد وسلین در اولین حضورش روی نیمکت تیم ملی هندبال گفت: وسلین واقعاً مربی بزرگ است و از دانش زیادی برخوردار است و خیلی مسائل را از این مربی یاد گرفتیم. به طور حتم با حفظ این مربی می‌توانیم روزهای بهتری برای هندبال در نظر بگیریم. البته این اتفاق زمانی رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت که سطح توجه به این رشته بالاتر برود در آن صورت می‌توان شاهد درخشش بیشتر این رشته  ورزشی حتی در جهان هم باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.