سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۸۹ پروژه در بوئین زهرا و آبیک در هفته دولت

همزمان با هفته دولت ۱۸۹ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی در شهرستان‌های بوئین زهرا و آبیک افتتاح می‌شود.

محمد ادیب رامندی فرماندار بوئین زهرا گفت: همزمان با هفته دولت تعداد ۱۲۹ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد تومان در این شهرستان  مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 ادیب رامندی اضافه کرد: از میان این ۱۲۹ پروژه،  ۱۰۲ پروژه عمرانی، ۱۶ پروژه اقتصادی و کشاورزی و ۱۱ پروژه فرهنگی و آموزشی است .

وی افزود: باید به صورت هوشمندانه و خلاقانه زحمات نظام را به تصویر کشیده و برای مردم و به ویژه نسل جوان تبیین کنیم.

فرماندار آبیک هم گفت: ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

حامد فتوحی افزود: یکی از اهداف دولت مردمی این است که طرح های نیمه تمام را اولویت بندی و آنهایی که برای مردم ضرورت دارد و متقاضی اتمام آنها هستند هر چه زودتر تکمیل شود.

وی افزود: خوشبختانه یکی از طرح های نیمه تمام این شهرستان پروژه انتقال آب بود که با پیگیری های بعمل آمده به اتمام رسید و در آستانه هفته دولت و طی مراسمی با حضور وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از معتمدین و خانواده معظم شهداء و ایثارگران شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه سیاست های دولت به گونه ای تعریف شده است که موجب تحقق عدالت و پیشرفت باشد، اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد با توزیع عادلانه اعتبارات و با نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار شاهد ارتقاء سطح فرهنگی و عمرانی شهرستان به صورت عادلانه باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.