سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سامانه ۱۱۱

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی از حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه ۱۱۱ به مناسبت هفته دولت خبر داد.

 ام البنین اصفهانی  گفت: به مناسبت این هفته بستر سامانه ۱۱۱ هرروز از ساعت ۱۰ تا ۱۲  برای حضور و پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مطالبات و خواسته‌های مردم فراهم شده است.


هدف از برگزاری این میز خدمت را بهبود و سرعت بخشی در روند رسیدگی به مطالبات مردمی، دیدار چهره به چهره مردم با مدیران دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.

گفتنی است دوم شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دولت مدیران کل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و غله و خدمات بازرگانی استان، سوم شهریور ماه مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری بجنورد، پنجم شهریور ماه مدیران کل آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید، ششم شهریور ماه مدیران کل تامین اجتماعی، بیمه سلامت، مدیریت درمان تامین اجتماعی و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، هفتم شهریور ماه مدیران کل آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، شرکت گاز و توزیع برق منطقه‌ای و هشتم شهریور ماه نیز مدیران کل کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید در سامانه ۱۱۱ حضور خواهند یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.