سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ویژه برنامه های هفته دولت در بوشهر

در نخستین روز از هفته دولت، استاندار بوشهر به همراه معاونین تعدادی از مدیران استانی با حضور در گلزار شهدای بوشهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در نخستین روز از هفته دولت، استاندار بوشهر به همراه معاونین تعدادی از مدیران استانی با حضور در گلزار شهدای بوشهر یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در این آیین اظهار کرد: شهدا به زندگی علاقه داشتند و بین شهادت و زندگی، شهادت را انتخاب کردند، راه و روش شهدا باید برای ما درس عبرت باشد و از خدمت صادقانه و مردانه شهدا به انقلاب و مردم درس عبرت بگیریم.

وی با بیان اینکه تجربه موفق حضور مردم در دفاع مقدس امروز در جنگ اقتصادی یک امر مهم است، تصریح کرد: امام رحمة الله علیه با ورود مردم به دفاع مقدس همه معادلات نظامی را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و با ورود مردم جنگ به نفع ایران تمام شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز باید از تجربه موفق دفاع مقدس و حضور مردم در جنگ اقتصادی بیش از هر زمان دیگری استفاده و شرایط را برای حضور مردم در جنگ اقتصادی فراهم کنیم.

محمدی‌زاده عنوان کرد: می‌توانیم با استفاده از منابع مردمی و بخش خصوصی سالانه چندین هزار میلیارد تومان را در طرح‌های اقتصادی هزینه کنیم.

وی با تاکید بر مبارزه با فساد گفت: نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی استان را مأمور کرده‌ام افرادی که در ادارات موجب فساد میشوند شناسایی کنند و به شدت با این افراد برخورد می‌کنیم و نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا جلوی فساد در دستگاه‌های اجرایی گرفته شود.

محمدی زاده بیان کرد: خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان باید با تفکر بسیجی، انقلابی و جهادی باشد.

در ایام هفته دولت استان بوشهر ۹۳۹ پروژه مختلف عمرانی، اقتصادی در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

امروز ۹ پروژه شاخص در شهرستان دشتستان با حضور احمد محمدی‌زاده عملیات اجرایی را آغاز و یا افتتاح خواهند شد.

عملیات اجرایی طرح‌هایی همچون الحاق ۷۵ کیلومتر شهرک صنعتی برازجان، پل روستای درودگاه، احداث ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، آبیاری دشت شبانکاره، به‌سازی مسیر روستای باغ‌تاج و آزامایشگاه طبی برازجان آغاز خواهد شد. همچنین ایستگاه فوق توزیع برق روستای میان دشت آبپخش، ایستگاه پمپاژ آبیاری تحت فشار سعدآباد و کلینیک برازجان افتتاح خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.