سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن در لرستان برگزار شد

هفتمین دوره طرح شهید «احمدی روشن» در پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد.

 فرهاد نامداری رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان گفت: واحد‌های صنعتی و فناور جهت پیشبرد طرح‌های تحقیق و توسعه شرکت‌ها و تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود می‌توانند از ظرفیت‌های این طرح استفاده کنند.

نامداری افزود:امکان تامین نیروی انسانی و پرداخت هزینه‌های مربوطه از سوی بنیاد نخبگان و همچنین استفاده از حمایت‌های مختلف بنیاد از واحد‌های فناوری که به عنوان راهبر تیم‌های دانشجویی انتخاب می‌شوند از مزایای ورود واحد‌های فناور در این طرح است.

او ادامه داد: مهمترین اهداف این طرح حل مشکلات صنعت و واحد‌های فناور و توانمند سازی دانشجویان می‌باشد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بنیاد نخبگان استان لرستان مراجعه کنند.

همچنین رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان بیان کرد: در طرح شهید احمدی روشن هسته‌های نخبگان دانشجویی در قالب حل یکی از مسائل کشور آموزش و مشارکت داده می‌شوند. هر هسته از سه بخش تشکیل می‌شود؛ استاد خبره که یک متخصص دانشگاهی یا صنعتی است که توانایی و تجربه برای تربیت مستعدین را دارد و موضوع و مساله‌ای که قرار است تیم بر روی آن کار کند را تامین می‌کند.

حمزه امیری دانشجویان نخبه لرستانی در کل کشور و دانشجویان نخبه سایر استان‌ها که در دانشگاه‌های استان لرستان در حال تحصیل هستند را مشمول این طرح برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.