سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش‌از۲۴ طرح گرامیداشت هفته دولت در نیمروز سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

فرماندار نیمروز گفت:بیش‌از ۲۴ طرح در بخش‌های مختلف با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آماده افتتاح است.

حبیب الله راهد اری اظهارداشت: گرامیداشت هفته دولت  امسال طرح‌های مختلفی در بخش‌های انرژی، فضای آموزشی و کشاورزی در شهرستان نیمروز افتتاح خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت فرصتی است تا با سرمشق قرار دادن ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و روش این شهیدان بزرگوار با وحدت و همدلی، زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون جامعه و سربلندی و عزت ایران اسلامی را رقم بزنیم.

فرماندار نیمروز در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌های ارزنده دولت سیزدهم و نگاه ویژه استاندار به این منطقه بیش‌از ۲۴ طرح با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده، تمام تلاش خود را در خدمت به مردم بکار خواهیم گرفت و با افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها در شهرستان نیمروز در راستای کاهش مشکلات مردم در زمینه های مختلف گام برخواهیم داشت.

 نیمروز یکی از شهرستانهای پنجگانه سیستان واقع در شمال سیستان وبلوچستان است و با زاهدان مرکز این استان ۲۲۰ کیلومتر فاصله دارد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.