سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی از ظرفیت‌های حوزه دانش بنیان در پیشبرد اهداف دولت ضروری است

رییس دانشگاه شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه دانش بنیان مراکز علمی و کاربردی در پیشبرد اهداف دولت ضروری و موثر است.

محسن غفاری‌مقدم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دکتر رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت، اظهار داشت: مراکز علمی و کاربردی بویژه دانشگاه شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان سالانه به ارتقای سطح علمی شاغلان بسیاری از مجموعه های اداری بویژه استانداری و واحدهای تابعه شهرداری های استان کمک می کند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فعالیت های دانش بنیان را محور مهم تمامی سیاست های تدوینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند و براساس این تاکید متعالی، سعی داریم در دانشگاه شهرداری و دهیاری نیز ارائه این آموزش ها بیش از پیش مورد توجه باشد.

رییس دانشگاه شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان افزود: تمامی رشته های تحصیلی دانشگاه شهرداری و دهیاری استان بر اساس نیاز روز پایش و در دسترس متقاضیان قرار گرفته و مساله کسب و کار نوین، امور اداری و اصلاح در فرهنگ کارآفرینی از جمله مواردی است که در رشته های مختلف آموزش داده خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد ظرفیت کاربردی برای تمامی رشته ها و پژوهش ها بیان کرد: نیاز اساسی ادارات استان، حضور مدیران و کارشناسان توانمند و آگاه به تخصص های مورد نیاز دستگاه هاست که این ظرفیت علاوه بر پذیرش دانشجو در رشته های مختلف با اجرای دوره های ضمن خدمت از سوی دانشگاه فراهم شده است.

برچسب ها: هفته دولت ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.