سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۶ طرح آب و خاک و دامپروری در رفسنجان

در هفته دولت ۱۶ طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان رفسنجان با هزینه ۱۱۶۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و ۱۳ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

حاج عبداللهی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: در هفته دولت شانزده طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان با هزینه ۱۱۶۳ میلیارد ریال که بیش از ۵۵ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری می‌رسد و ۱۳ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها شامل ۱۳ طرح آب و خاک و ۳ طرح دامپروری است.

حاج عبداللهی تصریح کرد: ۱۳ طرح آب و خاک شامل سه طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۱۹۹ هکتار و ۱۰ طرح آبیاری کم فشار در سطح ۳۸ هکتار می‌باشد که با هزینه اعتبار دولتی بیش از ۵۵ میلیارد ریال به بهره بردرای می‌رسد.

وی اظهارکرد: همچنین طرح پرورش گاو شیری ۲۰ رأسی با ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰ تن شیر و ۵ تن گوشت، طرح توسعه مرغ تخم گذار ۱۰۰ هزار قطعه‌ای با ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰۰ تن تخم مرغ و یک واحد پرورش گاو شیری ۱۱۰ رأس مولد با تولید سالانه ۹۵۰ تن شیر و ۳۰ تن گوشت نیز در این هفته به بهره برداری می‌رسد و ۱۳ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

بهره برداری از دو طرح کشاورزی در ریگان

نخعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ریگان گفت: در هفته دولت دو طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان با هزینه ۷۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و ۲۵ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها شامل یک طرح شیلات و یک واحد سردخانه خرما می‌باشد.

نخعی تصریح کرد: یک واحد سردخانه با ظرفیت نگهداری سالانه ۶۰۰ تن و یک باب استخر پرورش ماهی با ظرفیت پرورش ۹ تن در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.