سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویکرد مدیریت شهری کاشان اجرای طرح‌های زیرساختی است

شهردار کاشان از رویکرد مدیریت شهری با دغدغه اجرای طرح‌های زیر ساختی به ویژه طرح زیر گذر آیت‌الله کاشانی با توجیه اقتصادی و ملاحظات زیست محیطی خبر داد.

حسن بخشنده امنیه در نشست رسمی شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه نگرش وی در این دوره مدیریت شهری اجرای پروژه‌های زیرساختی و کلان شهر است گفت: کاهش ترافیک نیز از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اصلی‌ترین رویکرد‌های مدیریت شهری وی در تعریف طرح‌های زیرساختی بوده است.

به گفته او، تقاطع غیرهمسطح گازرگاه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و ضروری ترافیکی کاشان است که با توجه به وقوع سوانح رانندگی و همچنین ترافیک سنگین شهری در محدوده اجرا می‌شود.

او با اشاره به اجرای طرح زیرگذر آیت‌الله کاشانی با انتخاب بهترین شیوه فنی و عملیاتی، توجیه اقتصادی و ملاحظات زیست محیطی یادآور شد: پروژه زیرگذر آیت‌الله کاشانی (حدفاصل میدان ۱۵ خرداد تا چهارراه سلمان فارسی) به طول ۳.۱ کیلومتر از کار مطالعاتی چندین ماهه و حتی تغییر مشاوره پروژه برخوردار است.

شهردار کاشان اظهار داشت: موضوع آزادسازی‌ها یکی از شاخص‌ها و ملاک‌ها در تأیید طرح اجرایی زیرگذر آیت‌الله کاشانی بود که با توجه به لزوم عرض ۲۴ متری و در عین حال وجود مراکز تجاری متعدد چالشی مهم برای پروژه محسوب می‌شد.

بخشنده امنیه اضافه کرد: با انتخاب مشاور جدید، نشست و گفتمان‌های مستمر و متمرکز با بررسی نمونه‌ها (ورژن‌ها) و راهکار‌های مختلف برگزار شد تا در نهایت طرحی به دست آمد که علاوه بر رفع دغدغه آزادسازی‌ها به طور کلی دارای مناسب‎‌ترین توجیه اقتصادی و از بهترین شیوه فنی و اجرایی نیز برخوردار است.

او اظهار داشت: علاوه بر طرح زیرساختی زیرگذر آیت‌الله کاشانی، پروژه دهکده سلامت به عنوان دیگر پروژه کلان شهری در تدبیر مدیریت شهری قرار دارد که در کل می‌توانند آینده ۲۰ ساله و چشم‌انداز شهر را تأمین کنند.

به گفته او، اجرای طرح‌های زیرساختی و بزرگ به هیچ عنوان به معنای تعطیل شدن پروژه‌های شهری نیست و علاوه بر آن طرح‌های در حال اجرا، انجام دیگر پروژه‌های مصوب نیز در روز‌ها و هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.