سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۰۶ میلیارد کالای قاچاق در طرح پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با کشف ۱۰۶ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس گنجانده شده و این مهم با جدیت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان و دیگر رده‌های انتظامی قرار دارد.

او افزود: در این خصوص با برنامه ریزی‌های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز در سطح استان اجرا و طی این طرح انواع فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر اقلام خوراکی و مصرفی کشف و در این رابطه ۹۰ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کالا‌های قاچاق را بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این طرح بیش از ۷۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین مورد استفاده در حمل کالا‌های قاچاق توقیف و متهمان نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار ناظری در پایان با اشاره به تداوم این طرح‌ها در سطح استان گفت: باید بدانیم میزان خسارات مادی و معنوی به عرصه تولیدات داخلی و زمینه‌های اشتغال فرزندان خود ما از عدد و رقم بسیار درشت ارزش ریالی این اقلام کشف شده این طرح بسیار بزرگتر خواهد بود از اینرو لازم است همه در زمینه مقابله با قاچاق کالا و جلوگیری از فعالیت‌های غیرمجاز اقتصادی ایفای نقش کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.