سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۱ پروژه در شهرستان بیله‌سوار

فرماندار بیله سوار گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت امسال ۲۱ پروژه در شهرستان بیله سوار افتتاح می‌شود.

صاحبعلی اصغری گفت: این طرح‌ها در حوزه کشاورزی، برق رسانی و تقویت ضعف برق و روشنایی معابر، طرح‌های هادی بنیاد مسکن، ساخت مدرسه، توسعه شبکه ارتباطی مخابرات، گازرسانی به روستاها، لکه‌گیری و آسفالت راه‌های مواصلاتی و روستایی و طرح‌های ساخت مسکن مددجویی است.

فرماندار بیله سوار می گوید: تلاش شود در این هفته تصویر واقعی از اقدامات و خدماتی که دولت سیزدهم انجام داده است، به جامعه منعکس شود چراکه کار جهادی و خالصانه مدیران سبب ایجاد امید و نشاط اجتماعی خواهد شد.

او یکی از برنامه‌های مهم دولت را اجرای عدالت و توجه به مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها دانست و گفت: گفتمان اصلی دولت سیزدهم مردم محوری است و مسئولان باید در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند و روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند.

اصغری می گوید: در حوزه راه و آب شرب اقدامات مؤثری در سال اول دولت مردمی در شهرستان بیله‌سوار صورت گرفته که این اقدامات مسیر آبادانی و توسعه اشتغال و تولید را در شهرستان فراهم می‌نماید.

به گفته او، دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با روحیه جهادی و کاری، یک تحول جهادی در کشور ایجاد کرده است که تداوم این مسیر به کاهش مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف می‌انجامد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.