سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

اخلاق حرفه‌ای در راس مسئولیت‌های شرکت ملی حفاری باشد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: کاربست اصول اخلاق حرفه‌ای در راس همه کارها، وظایف و مسئولیت‌های مجموعه کارکنان در سطوح مختلف قرار دارد.

حمید رضا گلپایگانی گفت: مجموعه بزرگ صنعتی  ملی حفاری یک مجموعه فناور محور می‌باشد که رعایت اصول و ارزش‌های اخلاقی در ابعاد مختلف در آن الزامی و زمینه ساز رشد و تعالی شرکت بوده است.

او می گوید: مدیریت ارشد شرکت به موازات انجام وظایف محوله در حوزه‌های عملیاتی، فنی و مهندسی، پشتیبانی و ستادی که نقش محوری در تولید نفت و اقتصاد کشور ایفا می‌کند، اهتمام ویژه به آموزه‌های دینی، گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، حفظ کرامت انسانی و قانون گرایی و عدالت محوری را همواره در راس امور داشته است.

گلپایگانی گفت: ایجاد فضای مناسب و در خور شان برای بانوان شاغل و تکریم این همکاران، اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و ترویجی در مناسبت‌های مختلف در بخش‌های ستادی و مناطق عملیاتی، استفاده از خدمات مشاوره ای، آموزش کارکنان در راستای آشنایی با مقررات، قوانین و ضوابط و تکریم ارباب رجوع و حسن اخلاق در مراودات اجتماعی از نکات مهمی است که در این مجموعه مورد تاکید و توجه جدی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران می گوید: توجه به مسائل معیشتی، پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کارکنان، تشکیل جلسات برای بررسی مشکلات و رضایتمندی آنان و تقویت زمینه‌های انگیزشی در محیط کار، اهتمام به نظم و انضباط و سلامت اداری، حذف فرآیند‌های فساد زا و عدالت در پرداخت‌ها و نگاه ویژه به آموزش‌های تخصصی و عمومی از جمله مواردی است که در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی شرکت به طور جد بررسی، پیگیری، دنبال و اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.