سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه پرونده قضایی در هشترود منجر به سازش شد

رئیس دادگستری هشترود به تشکیل پویش مردمی به خاطر امام حسین علیه السلام می‌بخشم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سایه شکل گیری این پویش سه فقره پرونده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به صلح و سازش منجر شد.

آقای رضوی با اعلام اینکه تشکیل پویش مردمی به خاطر امام حسین علیه السلام می‌بخشم به کلیه شعبه‌های دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف ابلاغ شده است گفت: با تلاش کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان هشترود، صلح و سازش در پرونده‌های قضایی روند رو به رشدی دارد و علاوه بر آن واحد اجرای احکام مدنی دادگستری هشترود هم تلاش چشمگیر در این زمینه دارد.

وی گفت: به تازگی ۲ پرونده مطالبه وجه که از پارسال در جریان بود با تلاش شبانه‌روزی مدیر و کارکنان اجرای احکام به صلح و سازش انجامید و ۲ زندانی محبوس در زندان هشترود آزاد شدند.

وی افزود: همچنین پیش از آن نیز سه فقره پرونده مطالبه وجه در مجموع به ارزش ۷۳ میلیارد ریال و ۸۰۰ میلیون ریال با تلاش کارکنان شعبه دوم و اجرای احکام شورای حل اختلاف به سازش منتهی شده بود.

وی مردم شهرستان را به صلح و سازش فراخواند و اظهارداشت: مردم به حرمت ماه محرم و صفر سفره ایثار و گذشت را پهن کرده و همانند مولای مقتدرمان امام حسین (ع) عمل کننند زیرا اجر معنوی این کار خیرخواهانه بی‌شک بزرگ و نزد خداوند محفوظ است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.