سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعکاس خدمات گسترده‌ دولت در یک سال اخیر

استاندار کرمانشاه گفت : خدماتی گسترده‌ای که دولت طی این یک سال در استان انجام داده باید در هفته دولت به درستی به مردم منعکس شود.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت : بیان خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی در هفته دولت باید همراه با صداقت و به دور از هرگونه مبالغه باشد، زیرا رویکرد این دولت، رفتار صادقانه با مردم است.

امیری مقدم با اشاره به ضرورت بیان خدمات دولت به مردم در هفته دولت، عنوان کرد: به ویژه مصوبات تحول آفرین سفر آیت الله رئیسی به استان در حوزه‌های مختلف باید برای مردم تشریح شود.

وی بر ضرورت فعال شدن روابط عمومی‌های ادارات تاکید کرد و گفت: برخی روابط عمومی‌ها در زمینه انعکاس مناسب خدمات دستگاه‌ها به مردم ناتوان هستند و باید این افراد ضعیف برکنار شوند.

مدیر ارشد استان اظهار کرد: مدیرانی که در انجام وظایف خود توانمند نیستند و سنگ اندازی می‌کنند هم باید برکنار شوند و این جابجایی‌ها به کارآمدی ادرات و ارائه خدمات بهتر به مردم کمک می‌کند.

امیری مقدم بر نقش رسانه‌ها در توسعه کرمانشاه تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها با صحت، دقت و سرعت کار اطلاع رسانی را در راستای ارتقای استان کرمانشاه دنبال کنند و در کنار طرح مطالبات، به ارائه راهکار هم بپردازند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سالروز ورود آزادگان عنوان کرد: آزادگان حق بزرگی برگردن همه ما دارند. این عزیزان در زندان‌های رژیم بعث سخت‌ترین شکنجه‌ها را به خاطر سربلندی ایران اسلامی تحمل کردند و بسیاری از آن‌ها سال هاست با مشکلات جسمی ناشی از آن شکنجه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی سالروز شکست حصر پاوه را یک رویداد بسیار مهم دانست و گفت: مردم قهرمان پاوه با مقاومت جانانه خود در برابر ضد انقلاب، بسترساز امنیت و توسعه منطق شدند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.