سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۴ خط پدافندی برای تامین آب شرب شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رفع مشکل تامین آب شرب شهرکرد گفت: چهار خط پدافندی با تلاش جهادی متخصصان در حداقل زمان برای تامین آب شرب این شهر اجرا شد.

آقای حیدری در گفتگو با رسانه‌ها با بیان اینکه اجرای این تعداد طرح در حالت عادی چهار ماه طول می‌کشید، اما در مدت ۱۰ روز با تلاش جهادی انجام شد، گفت: در حال حاضر آب شرب در شهرکرد و دیگر شهر‌ها و روستا‌های در مسیر خط انتقال آب کوهرنگ به شهرکرد در وضعیت پایدار قرار دارد و در تمامی نقاط شهر آب وصل شده است.

وی ادامه داد: احتمال دارد که در برخی مجتمع‌های مسکونی مرتفع، فشار آب با افت همراه باشد که این موضوع نیز طی روز‌های آینده برطرف می‌شود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از صبوری و همراهی مردم شهرکرد، تصریح کرد: مردم در مدت ۱۰ روز گذشته با سختی بسیاری روبرو شدند، اما صبوری کردند و از سوی دیگر قدردان همراهی کشاورزان به واسطه در اختیار گذاشتن چاه‌های کشاورزی خود هستیم.

حیدری با بیان اینکه برای اجرای چهار خط پدافندی انتقال آب به شهرکرد ۱۰ روز تلاش شبانه‌روزی در سه شیفت کاری از سوی متخصصان بومی و سایر استان‌های کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: این در حالیست که در حالت عادی باید چهار ماه زمان برای اجرای این خطوط اختصاص داده می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: انتقال آب از تصفیه‌خانه سامان، اجرای طرح‌های عمان سامانی و فدک و انتقال آب از چاه‌های کشاورزی و لوله‌گذاری به متراژ قابل توجه از جمله خطوط پدافندی انتقال آب به شهرکرد است.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از کاهش کدورت چشمه کوهرنگ خبر داد و گفت: میزان کدورت آب چشمه به ۲۰ NTU رسیده که با توجه به نصب تجهیزات رفع کدورت و فیلتر‌های سرامیکی ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب چشمه تصفیه و به شهرکرد انتقال داده می‌شود.

برچسب ها: آب شرب ، چشمه کوهرنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.