سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیپور خبر داد؛

اجرا و تکمیل شبکه تصفیه فاضلاب شهر رشت تا ۵ سال دیگر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: طرح تکمیل باقیمانده تصفیه خانه فاضلاب شهر رشت در مدت ۵ سال اجرا خواهد شد.

مازیار علیپور گفت: در طرح تکمیلی باقیمانده شبکه تصفیه فاضلاب رشت که با ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به کمک قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجرا است، تمام خطوط انتقال، شبکه جمع آوری و ایستگاه‌های پمپاژ این شهر در مدت ۵ سال اجرا و تکمیل خواهند شد.

او افزود: در حال حاضر تصفیه خانه فخب با ظرفیت ۲۳ تا ۴۲ هزار متر مکعب در شبانه روز، کار تصفیه فاضلاب شهر رشت را برعهده دارد که با ساخت تصفیه خانه جدیدی در اطراف شهر رشت که قرار است با کمک قرارگاه خاتم الانبیاء ساخته شده و به بهره برداری برسد، ظرفیت تصفیه فاضلاب شهر رشت، به ۹۵ هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان همچنین از اجرای این طرح تکمیلی در منطقه حمیدیان شهر رشت خبر داد و گفت: پیمانکار این طرح، عملیات اجرایی را پس از تحویل زمین، آغاز خواهد کرد.

به گفته آقای علیپور، زمین لازم برای ساخت تلمبه خانه محله معلولین رشت در اختیار گرفته شده که با تأمین اعتبار و انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او همچنین با اشاره به اجرای طرح فاضلاب در شرق شهر رشت تصریح کرد: این طرح در حد فاصل خیابان شهدا، میدان نیروی دریایی و خط انتقال بلوار شهید انصاری اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.