سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار نیروی انتظامی استان قزوین

گوسفندان قاچاق در توقیف پلیس/یک کشته در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه سی ام مرداد ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری بنز، حامل تعداد زیادی گوسفند، مشکوک شدند  و دستور توقف آن را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۱۱۵ راس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی و اداره بهداشت بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر  شد.

برخوردسواری پژوپارس با موتور سیکلت یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: درکیلومتر ۳ جاده "تاکستان" به "آک" بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه موتور سیکلت، موتور سوار جان باخت .

رئیس پلیس راه استان با اشاره به به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان بی مبالاتی از جانب راننده سواری پارس به علت انحراف به چپ ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شد.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان، حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی از آن ۳ تن چوب جنگلی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در اقدامی دیگر یک دستگاه خودرو وانت نیسان را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ زرینی با اشاره به اینکه ارزش ریالی چوب‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در آبیک کشف شد

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان آبیک، در راستای مقابله با قاچاق، عرضه و فروش کالای قاچاق، بازدید از واحد‌های صنفی این شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص ماموران در بازرسی از یک واحد صنفی، ۱۰ هزارو ۱۰۰ نخ سیگار قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از مردم خواست: در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در خصوص خرید و فروش اقلام قاچاق، سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.