سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید حمایتی ۲ هزار و ۱۰۰ راس دام سبک زنده از دامداران خراسان‌شمالی

مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: از تاریخ شروع طرح خرید حمایتی دام تاکنون به میزان ۲ هزار و ۱۰۰ راس دام سبک زنده به قیمت هر کیلو ۸۵۰ هزار ریال خریداری شده است.

یوسف حمایلی گفت: در راستای حمایت از دامداران استان و کمک به چرخه تولیدو رونق وتشویق بیشتردامداران به تولید دام سبک و سنگین در سطح استان، شرکت‌های وابسته به مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی از تیرماه سالجاری اقدام به خرید دام زنده سبک از دامداران نموده اند.

او گفت‌: از ابتدای تیرماه امسال اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی گاوداران و دامپروران خراسان شمالی وابسته به تعاون روستایی استان، به عنوان مباشر شرکت پشتیبانی امور دام کار خرید دام زنده سبک را به صورت حمایتی مباشرتی انجام می‌دهد و اتحادیه مذکور، پس از خرید دام سبک اقدام به کشتار نموده و آن را به‌صورت لاشه به پشتیبانی امور دام استان تحویل می‌دهد.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: از تاریخ شروع زمان خرید دام تاکنون به میزان ۲ هزار و ۱۰۰ راس دام سبک زنده به قیمت هر کیلو ۸۵۰ هزار ریال، جمعأ به مقدار وزنی ۱۰۵ تن از دامداران استان خریداری و به پشتیبانی امور دام استان تحویل گردیده است.

حمایلی گفت: امید است که با ادامه این روند شاهد تولید بیشتر در استان و رونق اقتصادی در سطح منطقه باشیم.

برچسب ها: خرید حمایتی ، دام سبک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.