سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۳ محکوم جرائم غیرعمد از زندان مرکزی قزوین

۳ محکوم جرائم غیرعمد در بازدید مسئولان قضایی از زندان مرکزی قزوین آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان و دادستان قزوین از زندان مرکزی قزوین بازدید کردند و در جریان این بازدید ۳ محکوم جرائم غیرعمد با کمک ستاد مردمی دیه استان آزاد شدند.

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: همه افرادی که به زندان گرفتار می‌شوند به دلیل غفلت، کجروی، سرپیچی از قانون، نا آگاهی و... است و نباید به زندان صرفاً به عنوان مجازات نگاه کنند، بلکه زندان فرصتی است تا در گذشته خود بازنگری کنند و خود را از نو بسازند و زندان زمینه‌ساز حضور مجدد آن‌ها در جامعه است، اما به شرط آنکه تلاش کنند تا در مسیر تعالی و درست قرار گیرند.

وی افزود: رویکرد دستگاه قضایی استان این است که وقتی فرد در زندان گرفتار می‌شود، همه تلاش خود را برای آزادی او در دستور کار قرار می‌دهد، اما این در شرایطی است که فرد زندانی خود را در مسیر اصلاح قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: هرچقدر احساس شود که فرد مجرم از گذشته خود پشیمان است و شرایط حضور مجدد در جامعه را دارد، قطعاً دستگاه قضایی نیز با بهره‌گیری از نهاد‌های ارفاقی شرایط آزادی مددجویان را فراهم می‌سازد، زیرا ما بر این باوریم که در برخی جرائم لازم است فرد در کنار خانواده و جامعه اصلاح شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.