سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسین میرزایی:

رسانه‌ها بازوی قوی برای انعکاس مطالبات مردم در راستای پیشرفت و تعالی هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه‌ها می‌توانند بازوی قوی و ایمن برای انعکاس نظرات مطالبات مردم در راستای پیشرفت و تعالی باشند و زبان مردم و حلقه واسط بین مسئولان باشند.

آقای حسین میرزایی در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری در استانداری با بیان اینکه برای پیشرفت و تعالی استان، رسانه‌ها موثری دارند، تاکید کرد: به صورت ۱۰۰ درصدی برای پیشرفت و تعالی استان آمادگی تعامل با رسانه‌‎ها وجود دارد.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند بازوی قوی و ایمن برای انعکاس نظرات مطالبات مردم در راستای پیشرفت و تعالی باشند و زبان مردم و حلقه واسط بین مسئولان باشند.

به گفته حسین میرزایی، مجموعه استانداری چهارمحال و بختیاری آمادگی کامل دارد در همراهی با رسانه‌ها به عنوان یک خانواده، برای پیشرفت و تعالی استان گام بردارد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: هر هفته شنبه‌ها نیز نشست خبری در استانداری با رسانه‌ها برگزار می‌شود و تمامی رسانه‌های استان می‌توانند در این نشست حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص اطلاع‌رسانی مانعی پیش روی رسانه‌ها و خبرنگاران نباید وجود داشته باشد و در این زمینه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید فعال باشند.

وی به گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ پس از سیلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در این زمینه، به صورت ویژه از مردم عزیز، شریف، نجیب، بزرگوار و صبور قدردانی می‌شود و از سوی دیگر تلاش‌ها برای رفع این مشکل طی هفت تا هشت روز به شدت افزایش یافت.

حسین‌میرزایی گفت: برخی از کارشناسان که از تهران به شهرکرد آمده بودند اعلام کردند اجرای آبرسانی پدافندی برای شهرکرد در حالت عادی بیش از هفت تا هشت ماه طول می‌کشید، اما در چهارمحال و بختیاری اجرای این طرح‌های آبرسانی طی هفت تا هشت روز اجرایی شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع سیلاب در مردادماه امسال در استان گفت: در همان زمان پدید آمدن سیلاب کار‌های اثرگذاری شد و با وجود سیلاب در بارده خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشت و حتی زوار امامزاده بارده نیز در زمان وقوع سیلاب به درستی به مناطق امن هدایت شدند تا آسیبی به آنان وارد نشود.

وی با قدردانی از مردم و از حضور گروه‌های جهادی و امدادی برای کمک‌رسانی به سیلزدگان استان یادآور شد: در این زمینه شاهد بودم که حتی برخی از مردم که خود دچار سیلاب شده بودند برای دیگر سیلزدگان غذا تهیه می‌کردند و برخی از آنان را در خانه‌های خود اسکان می‌دادند و همکاری خوبی با گروه‌های امدادرسان داشتند.

رییس شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: دستگاه‌های اجرایی در این زمینه برنامه‌های مدونی را برای اطلاع‌رسانی به مردم در نظر دارند.

به گفته وی، ستاد برگزاری هفته دولت در چهارمحال و بختیاری فعال شده است و در این هفته طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در شهرستان‌های استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد و نماینده رییس جمهور نیز در هفته دولت در استان حضور خواهند داشت.

حسین‌میرزایی یادآور شد:در این زمینه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اطلاع‌رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم استان، در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.