سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ ساختمان ناایمن و پرخطر در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از شناسایی بیش از ۳۰۰ ساختمان ناایمن و پرخطر در کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا شهبازی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی پایش ساختمان‌های ناایمن و بلندمرتبه در کلانشهر کرمانشاه به ریاست معاون عمرانی استانداری و دبیری اداره کل راه و شهرسازی، اظهار کرد: با آغاز فعالیت این کارگروه کار شناسایی ساختمان‌های ناایمن نیز در کلانشهر کرمانشاه آغاز شد.

وی ادامه داد: از زمان تشکیل این کارگروه تاکنون ۳۰۰ ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه در سه بخش عمومی، تجاری و مسکونی شناسایی شده است.

مدیرکل بحران استان کرمانشاه بیشترین سهم ساختمان‌های ناایمن شناسایی شده را مربوط به ساختمان‌های عمومی دانست و عنوان کرد: ساختمان‌های ناایمن شناسایی شده شامل بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، برخی پاساژها، منازل مسکونی و... است.

شهبازی تاکید کرد: بعد از شناسایی واحدها، وضعیت آن‌ها در کارگروه پایش ساختمان بررسی شده و به نسبت وضعیت ساختمان و نواقصی که دارد تصمیم‌گیری می‌شود که ساختمان رفع نقص، تخلیه و یا حتی تخریب شود.

وی با بیان اینکه شناسایی ساختمان‌های ناایمن همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: فعلا در مرحله اول ۳۰۰ ساختمان شناسایی شده و امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اضافه کرد: شناسایی ساختمان‌های ناایمن در کارگروه متناظر به ریاست فرمانداران در شهرستان‌های دیگر استان نیز انجام خواهد شد و این کارگروه‌های شهرستانی ملزم هستند گزارشات خود را به کارگروه استانی ارائه دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.