سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توافق با پست برای انتقال اشیاء جامانده در اربعین

دست اندرکاران ستاد اربعین سازمان حج و زیارت، جلسه‌ای را با نماینده پست به منظور انتقال اشیاء جامانده زائران اربعین حسینی به کشور برگزار کردند.

رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت، معاون عتبات سازمان، مشاور عالی رییس سازمان در عتبات، مدیرکل دفتر بازرسی و ارزشیابی سازمان، مدیر دفتر نمایندگان سازمان در عراق و جمعی از دست اندرکاران در خصوص انتقال اشیاء جامانده زائران در ایام اربعین با پست رایزنی کردند.

سازمان حج و زیارت مسئولیت کمیته ثبت نام و اعزام را در ستاد مرکزی اربعین برعهده دارد و در این زمینه اقداماتی همانند؛ ثبت نام و اعزام زائران در سامانه سماح، نظارت بر بیمه زائران و همچنین امداد و راهنمایی گمشدگان و اشیای کشف شده زائران را عهده دار است.

همچنین ستاد اربعین سازمان حج و زیارت که طی روز‌های گذشته تشکیل شده در قالب اقدامات تعریف شده به خدمت رسانی و تسهیل امور زائران اربعین حسینی امسال می‌پردازد.

در همین زمینه رییس و اعضای ستاد امروز جلسه‌ای را با نمایندگان شرکت پست ایران در کاظمین برگزار کردند.

در این جلسه در خصوص خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی، در بحث وسایل و اشیا گمشده مباحثی مطرح و توافقات مناسبی جهت ارائه خدمات اربعینی صورت گرفت.

ایجاد پایگاه‌ها جمع آوری اشیا، انتقال اشیا جامانده به ایران، چاپ لیبل مشخصات برای زائرین و خدمات حمل بار مازاد زائرین از جمله موارد بحث و توافق شده در این جلسه بود.

در این جلسه بر ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به زائرین تاکید گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.