سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاست‌های متوازن جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی را افزایش داد

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس با بیان اینکه سیاست‌های متوازن جمهوری اسلامی با شرق و غرب سبب افزایش سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در کشور شده، گفت : مردم نتایج ملموس آغاز سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد دلاری روسیه در ایران، افزایش صادرات به اروپا و عضویت در گروه شانگ‌های را خواهند دید.

سیدمحمد حسینی معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در آیین گرامیداشت خانواده شهدا، ایثارگران و اصحاب رسانه استان گفت : دولت مردمی ارتباط خود را با همسایگان گسترش داده بطوریکه این تعامل با کشور‌های ترکمنستان، تاجیکستان، پاکستان، عراق و ترکیه منجر به افزایش ۵۰ درصدی صادرات و رونق اقتصادی شده است.

وی با بیان اینکه دولت و وزرا متعلق به همه کشور هستند و فقط مختص تهران نیستند، عدالت محوری و گره گشایی از مشکلات مردم را سرلوحه کار دولت مردمی دانست و ادامه داد: اولین سفر استانی رئیس جمهور دقیقا بعد از اولین جلسه دولت به خوزستان آغاز شد و وزرا هم در استان‌ها حاضر شده و با تصویب چندین طرح به دنبال توسعه در استان‌ها هستند، این در حالیست که تا قبل از دولت سیزدهم رخوت بر کشور حاکم بود و کار‌های عمرانی به کندی پیش می‌رفت، اما امروز علی رغم همه مشکلات، پروژه‌های عمرانی شروع شده و دولت کمر همت را برای خدمت به مردم بسته است.

راه‌آهن کرمانشاه-خسروی در اولویت طرح‌های استان

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه راه‌آهن کرمانشاه-خسروی در اولویت طرح‌های استان کرمانشاه است، گفت: پیگیر تاسیس و راه‌اندازی اداره‌کل راه‌آهن در کرمانشاه هستیم.

بهمن امیری مقدم اظهار کرد: استقلال، آرامش و عزت امروز کشور را مدیون شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم شهدا از پا افتادند که ما از پا نیفتیم و به خاک افتادند تا ذره‌ای از این خاک از دست نرود و خانواده‌های شهدا سهم بسیاری در این مقاومت داشته و دارند.

وی افزود: جنگ از استان کرمانشاه آغاز و در استان کرمانشاه خاتمه یافته استان کرمانشاه استانی قهرمان است بعضی از شهرستان استان کرمانشاه ۲ بار تخریب شدند و عمده شهر‌ها هم یا درگیری مستقیم داشتند و یا بار‌ها بمباران شدند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در عملیات مرصاد منافقین به قدری جنایتکار بودند که حتی مجروحین و بیمارانی را که در بیمارستان اسلام آبادغرب بودند به شهادت رساندند و اگر مردم اسلام آبادغرب سد آن‌ها نمی‌شدند شاید تا تهران پیش می‌رفتند.

وی گفت: مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس فرزندانشان را به جبهه می‌فرستادند و خودشان زیر بمباران بودند و حتی کار پشتیبانی انجام می‌دادند در استان کرمانشاه همه مذاهب در کنار هم مشغول مقابله بودند و بعد از جنگ هم تمام مذاهب با آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند و به دنبال این هستیم که استان کرمانشاه را به عنوان استان وحدت ثبت کنیم.

خبر‌های خوب بخشی پور برای مردم اسلام آبادغرب و دالاهو

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی از انعقاد تفاهم نامه‌هایی با محوریت اسلام آبادغرب و دالاهو خبر داد و اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای با سازمان راهداری به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان شروع شده است و همچنین مجوز تاسیس ۲۲ زمین چمن مصنوعی در اسلام آبادغرب و دالاهو گرفته شده است و در عین حال برای شهرستان دالاهو به بیمارستان نداشت اعتبارات خوبی مصوب شده است.

تاسیس دانشکده پرستاری با سه رشته برای اولین بار، تاسیس ساختمان فنی دوم، تجهیز بیمارستان به ام. آر. آی، سی تی اسکن و تخت‌های مراقبت‌های ویژه، اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ۲ شهرستان، برگزاری بزرگترین مناقصه کشور به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان در راه و شهرسازی برای کمربندی اسلام آبادغرب دالاهو و تغییر کاربری ۱۱۰ هکتار زمین برای برگزاری فرآیند مناقصه جهت مسکن ملی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام بود که بخشی پور به آن‌ها اشاره کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.