سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دانش آموزان کردستانی در مسابقات دو و میدانی و شطرنج

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: آغاز سی و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در دو رشته دو و میدانی و شطرنج با درخشش ورزشکاران استان همراه بود.

افشین خوش گوار گفت: در رقابت‌های رشته‌های دو و میدانی و شطرنج که در مقطع متوسطه اول و به میزبانی شهرکرد برگزار شد، در رشته دو و میدانی، رامان پیری دونده خوش آتیه استان در ماده ۲۰۰ متر موفق به کسب مدال با ارزش طلا شد. این ورزشکار در ماده ۱۰۰ متر نیز در جایگاه سوم کشور ایستاد. مانی جولایی نیز در ماده ۱۵۰۰ متر در رده پنجم قرار گرفت.

او ادامه داد: در رقابت‌های شطرنج نیز تیم کردستان متشکل از آرتا احمدی، مبین فتحیان، کاوان سعیدی، آرسام حسینی و ریژوان رحمانی زاده در میان ۳۱ تیم شرکت کننده به مقام چهارم کشور دست یافتند. همچنین در بخش انفرادی و رقابت‌های میز ۲، مبین فتحیان با اقتدار قهرمان ایران شد و ریژوان رحمانی زاده در میز پنجم و آرتا احمدی در میز سوم به ترتیب عناوین پنجم و هشتم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است: دانش آموزان تیم‌های مذکور در بدو ورود و بازگشت از مسابقات کشوری، مورد استقبال معاون تربیت بدنی و سلامت و سایر مسئولان ورزش آموزش و پرورش قرار گرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.