سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی موکب‌داران استان مرکزی برای خدمت به زائران اربعین حسینی

بانزدیک شدن به اربعین حسینی موکب‌داران استان مرکزی آمادگی خود را برای ارائه خدمت به زائران اعلام کردند.

صفریان مسئول کمیته اسکان و تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان مرکزی درباره آمادگی موکب داران مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

با توجه به به همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی موکب داران استان آمادگی خود را برای ارائه خدمات به زائران اعلام کردند و تا امروز ۶۶ موکب آمادگی خود را در مسیر اربعین چه در داخل کشور و چه در کشور عراق اعلام کردند.

از این تعداد ۱۲ موکب در داخل کشور که بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر را بصورت روزانه تغذیه و اسکان زائران در مکان‌هایی که مشخص شده در مسیر اراک، ساوه و زرندیه داریم.

۵۳ موکب هم استان هم در داخل کشور عراق در مسیر نجف، کربلا، کاظمین و سامراء مستقر بوده و هر روز ۴۲۰ هزار تغذیه و بیش از ۳۵ هزار نفر اسکان خواهیم داشت و از زائران پذیرایی خواهند کرد.

از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم نذورات خالصانه خود را در قالب نذر آب، یخ و نذر نان و با مشارکت خود قدمی در این راستا بردارند و سهم ارزشمند خود را نشان دهند.

با توجه به افزایش سه برابری کمک‌های مردم استان مرکزی به بازسازی و توسعه عتبات عالیات در ۴ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خوشبختانه این کمک‌ها چه در سال گذشته و چه امسال وضعیت بهتری داشته و استان مرکزی در کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات جزو استان‌های پیشرو کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.