سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات شمشیربازی در اصفهان

مسابقات شمشیربازی انتخابی استان اصفهان جهت اعزام به مسابقات زیر ۲۳ سال کشوری برگزار شد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات شمشیربازی انتخابی استان اصفهان در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه در رده سنی زیر ۲۳ سال در آکادمی روزبه سرهنگ پور واقع در مجموعه ورزشی نصر برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات شمشیربازان دختر و پسر از سراسر استان در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نفرات برتر سه اسلحه و همچنین نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات که از ۳ لغایت ۹ شهریورماه به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود مشخص شدند.

در اسلحه اپه بخش آقایان علی عالی‌مرام در جایگاه نخست قرار گرفت، پوریا اسماعیلی دوم شد و علی باقری، آرمان بت شکن مشترکا" سوم شدند، در بخش بانوان نیز ریحانه رضایی و غزل حاج علی‌اکبری به ترتیب اول و دوم شدند، همچنین فاطمه ابوالحسنی و آناهیتا فتحی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در اسلحه فلوره بخش آقایان آرش تخشا، محمد دشتگر، صدرا حسینی و عرفان جعفرزاده به ترتیب اول، دوم و سوم مشترک شدند و در بخش بانوان مبینا مقدسی تبار در جایگاه نخست قرار گرفت، کیمیا معتمدی دوم شد و ثمین لطیفی و زهرا صادقی مشترکا"سوم شدند.

در اسلحه سابر بخش آقایان مهراد ابوطالبی عنوان اول را کسب کرد، مهدی جوانبخت به مقام دوم دست یافت، علیرصا عمادی و شهراد بایسته در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند و همچنین در بخش بانوان زهرا عابدینی اول شد، سحر باستانی در جایگاه دوم قرار گرفت و خانم‌ها نرگس چترایی، مهشید خاکیان سوم شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.