سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح‌های بزرگ عمرانی در بفروئیه

شهردار بفروئیه از بهره برداری پنج طرح بزرگ عمرانی در بفروئیه خبر داد.

طباطبایی گفت: یکی از این طرح‌های مهم، بزرگراه سردار سلیمانی به طول هشت کیلومتر در دو باند است فاز اول آن با یک میلیارد تومان اعتبار انجام شده است و فاز دوم آن درحال اجرا است که دسترسی شهر بفروئیه به کمربند غربی و کاهش حجم ترافیک و دسترسی به ظرفیت‌های تاریخی بفروئیه را تسهیل می‌کند و تا پایان دوره شورای ششم به اتمام می‌رسد.

او می گوید: این طرح که در دو فاز درحال اجرا است قرار است حداکثر تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

شهردار بفروئیه نهضت آسفالت، پروژه آسیاب آبی بفروئیه و فرهنگ سرا و سالن آمفی تئاتر را از دیگر طرح‌های بزرگ شورا و شهرداری بفروئیه برشمرد و گفت: در تلاشیم کمک مسئولان و مشارکت بخش خصوصی این طرح‌ها را تا پایان دوره شورای ششم به اتمام برسانیم.

او می گوید: بودجه شهرداری ۱۲ میلیارد تومان است که پیش بینی می‌شود این رقم افزایش و تا ۱۸ میلیارد تومان تحقق پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه هم کمبود فضای آموزشی و محدودیت در توسعه پایدار و درآمد به دلیل محرم بودن از وجود صنایع بزرگ را یکی از چالش‌های بزرگ بفروئیه عنوان کرد و گفت: امیداریم این چالش با همت بالای مسئولان مرتفع شود.

به گفته او  شهر بفروئیه به علت نداشتن صنایع و محدود شدن بین دو شهر میبد و اردکان با محدودیت درآمد پایدار و توسعه مواجه است.

او می گوید: با هم اندیشی با شهرداری میبد، درطرح‌های توسعه شهر میبد شرایط توسعه بفروئیه هم درنظر گرفته شود و بتوانیم درآمد پایدار برای شهر ایجاد و به هم افزایی خوبی با شهرداری میبد برسیم.

به گفته او در حوزه نهضت ملی مسکن پیشرفت خوبی داشتیم و ۲/۱۰ دهم هکتار زمین را جانمایی و با حضور مسئولان احداث پروژه را آغاز کردیم.

زرفتن با بیان اینکه تاکنون ثبت نام ۸۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در بفروئیه نهایی شده است، گفت: در این طرح ظرفیت ثبت نام تا ۳۵۰ نفر را داریم و امیدواریم به همت مسئولین شهرستان استان و کشور مشکلات جوانان را در این منطقه به لحاظ تامین مسکن مرتفع کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.