سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۹ پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت در نمین افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان نمین گفت: همزمان با هفته دولت ۴۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و صنعتی در شهرستان نمین به بهره‌برداری می‌رسد.

طیب امینی گفت: این پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۴۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۱۵ پروژه عمرانی و ۳۴ پروژه اقتصادی است.

فرماندار شهرستان نمین در حاشیه اهدای جوایز مسابقات والیبال روستایی در گرده نمین گفت: بعد از مرکز استان، نمین دومین شهرستان استان اردبیل است که بیشترین طرح‌های اقتصادی افتتاحی را در استان اردبیل خواهد داشت.

امینی از افتتاح کارخانه آرتاسبز نمین در منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و گفت: این واحد تولیدی که در زمینه تولید شیشه و کریستال فعال است با اشتغال ۲۵۰ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

او می‌گوید: در مجموع طرح‌های اقتصادی و تولیدی افتتاحی در هفته دولت فرصت اشتغال ۶۰۰ نفر را فراهم می‌آورد که شامل ۳۴ طرح اقتصادی است.

فرماندار شهرستان نمین به مصوبات سفر رئیس جمهور در شهرستان نمین اشاره کرد و ادامه داد: برای تأمین آب شرب نمین و عنبران ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده بود که ۵۰ درصد این اعتبارات جذب شده است.

امینی گفت: از محل سفر رئیس جمهور برای بزرگراه نمین به آستارا و تقاطع ورودی نمین منابع اعتباری پیش‌بینی شده که تا آخر شهریورماه این پروژه‌ها آماده افتتاح خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.