سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با به کارگیری ذوق و خلاقیت رقم خورد

درخشش کودکان و نوجوانان بشرویه در پرتغال

کودکان و نوجوانان شهرستان بشرویه در مسابقات بین المللی نقاشی کشور پرتغال موفق به کسب ۶ رتبه برتر شدند.

رنگ، خلاقیت و ذوق کودکانه سه عنصری است که کودکان و نوجوانان بشرویه‌ای را در مسابقات نقاشی موفق کرد.

کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بشرویه توانسته اند در مسابقات بین المللی نقاشی کشور پرتغال، صاحب ۶ رتبه برتر شوند.

به کارگیری ایده و خلاقیت سبب موفقیت این افراد در مسابقات نقاشی شد.

کسب موفقیت با به کارگیری خلاقیت

یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: از ۷ سالگی در کانون عضو هستم و به این نتیجه رسیده ام که اگر کمی برای خلق اثر فکر کنیم، موفقیت‌های زیادی به دست می‌آید.

او افزود: یکی دیگر از دوستانم نیز در این مسابقات رتبه کسب کرده و بنا به تجربه بیشتری که دارد، طرح‌های بهتری را نقاشی می‌کند و در مسابقات دیگر نیز رتبه کسب کرده است.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از نوجوانان نیز بیان کرد: یکی از زیبایی‌های نقاشی این است که انسان می‌تواند احساسات خود را با رنگ‌های مختلف نشان دهد.

او گفت: موضوع این مسابقه غروب خورشید بود، اما تلاش کردیم تا با این موضوع شهرستان بشرویه را معرفی کنیم و من کویر بشرویه را نقاشی کردم تا بتوانم نقش کوچکی در معرفی آن به دنیا ایفا کنم.

ارسال ۹ اثر از بشرویه به مسابقات نقاشی پرتغال

غنچه مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: از شهرستان بشرویه ۹ اثر به دبیرخانه استانی این مسابقات ارسال شد.

او افزود: از مجموع ۱۳ اثر ارسال شده از استان به پرتغال، ۶ اثر از شهرستان بشرویه موفق به کسب رتبه‌های برتر شد.

غنچه اظهار کرد: ۲ طلا، یک نقره و ۳ دیپلم افتخار از جمله افتخاراتی است که اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه به آن دست یافتند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: از ابتدای امسال ۲۳ نفر از اعضای کانون بشرویه موفق به کسب رتبه‌های برتر در مسابقات مختلف شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.