سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رصد دانش آموزان برتر در رویداد "برپا"

مدیر رسانه‌ای رویداد برپا گفت: دانش‌آموزان برتر استان زنجان در رویداد "برپا" به صورت مستمر رصد خواهند شد.

همایونی، در حاشیه افتتاح رویداد دانش‌آموزی برپا که در دانشگاه زنجان برگزار شد، گفت: رویداد دانش‌آموزی برپا برای نخستین بار و  به صورت پایلوت در استان زنجان در حال برگزاری است.

او افزود: عمده هدف این رویداد شبکه‌سازی استعداد‌های برتر دانش‌آموزی است.

مدیر رسانه رویداد دانش‌آموزی برپا بابیان اینکه در افتتاحیه این رویداد بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز استعداد برتر حضور داشتند، ادامه داد: در حال حاضر رویداد دانش‌آموزی برپا برای پایه دوم دبیرستان یعنی رده سنی ۱۵ تا ۱۸سال را شامل می‌شود که برای نخستین بار در کشور در زنجان در حال برگزاری است.

همایونی با بیان اینکه اختتامیه رویداد دانش‌آموزی برپا روز پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود، گفت: آموزش و پرورش جزء حامیان ما در این رویداد است و همکاری مضاعفی در این رویداد با ما داشته است.

او در رابطه با شناسایی استعداد‌های برتر استان گفت: شناسایی استعداد‌های برتر دانش آموزی توسط دبیر خانه کمیته نخبگان استانداری شناسایی می‌شود.

مدیر رسانه‌ای رویداد برپا با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در این رویداد به صورت مستمر رصد خواهند شد و نیز باید اقدامات لازم برای دانش‌آموزان برتر انجام بشود تا در سال‌های آینده در جایگاه خودشان قرار بگیرند، گفت: دانش‌آموزان حاضر در این رویداد برترین‌های جشنواره‌ها، المپیاد‌ها و همچنین معدل‌های برتر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.