سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف جهت انتقال و ساماندهی سایر صنوف وابسته به صنعت ساختمان خبر داد.

علیرضا مظفری،مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم شهرک صنوف را به‌ عنوان یک شهرک تخصصی صنعت ساختمان نام بُرد و اظهار کرد: عملیات اجرایی و احداث فاز سوم شهرک صنوف به مساحت ۱۰ هکتار جهت آماده‌سازی، انتقال و ساماندهی سایر صنوف وابسته به صنعت ساختمان آغاز شده است.

به گفته  او  عملیات اجرایی این پروژه به مساحت ۱۰ هکتار در شمال غربی شهرک صنوف انتهای بلوار تلاشگران و در مجاورت سایت آهن‌فروشان با در نظر گرفتن ۱۰ خیابان اصلی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، ۱۴ هزار مترمربع فضای سبز و همچنین ۱۴۰ واحد کارگاهی به مساحت ۵۴ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: پیگیری و آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های مورد نیاز با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود و طرح‌هایی که تا به امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته بیانگر وجود این تفکر و راهبرد است که سرانه‌ها هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا شهروندان و به خصوص کسبه فعال در این شهرک بزرگ بتوانند از خدمات کمی و کیفی مناسب برخوردار شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.