سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خبرنگاران استان مرکزی

در مراسمی در اراک از خبرنگاران استان مرکزی قدردانی شد.

در مراسمی با حضور فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی از خبرنگاران استان مرکزی قدردانی شد.

در این مراسم که در فرهنگسرای شهر اراک با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، مجازی و صوتی و تصویری استان مرکزی برگزار شد ضمن گرامیداشت هفده مرداد روز خبرنگار و بزرگداشت خبرنگار شهید محمود صارمی از خبرنگاران و خانواده‌های شهدای رسانه تجلیل شد.

این مراسم به همت استانداری مرکزی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای شهر اراک و سپاه روح الله و بسیج رسانه برگزار شد و برای اولین بار است که مراسم تجلیل از مقام خبرنگار در استان مرکزی به صورت متمرکز و با وحدت و کار مشترک دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم ضمن قدردانی از خبرنگاران و مسئولان حاضر در مراسم، علت تاخیر برگزاری این مراسم را تقارن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش عنوان کرد.

مخلص الائمه استاندار مرکزی هم مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

تا امروز فرصت شد به مناسبت روز خبرنگار خدمت تعدادی از رسانه‌های استان مرکزی برسیم و بقیه رسانه‌ها را روز‌های دیگر سرکشی خواهیم کرد.

در ابتدا بنا بود به صورت نمادین به چند رسانه سرکشی کنیم که در بازدید‌های صورت گرفته رسانه‌ها مسائل خاص حوزه مسائل اجتماعی را مطرح کردند و برخی هم راه حل هم داشتند و این موضوع موجب شد به بقیه رسانه‌ها هم سرکشی کنیم.

در مورد رسانه‌ها نکته‌ای که دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه قرار دهند این است ارتباط با رسانه‌ها از طریق روابط عمومی‌ها موجب فاصله و گسست شده و مدیران دستگاه‌ها باید ارتباطشان را با رسانه‌ها بیش از پیش توسعه دهند.

نکته دیگر مسائل اصحاب رسانه است که برخی از آن‌ها با توجه حداقلى قابل حل است و دستگاه‌های اقتصادی و تامین اجتماعی خودشان مکلف هستند مسائل خبرنگاران را احصاء و حل کنند و مسائلی که در حوزه ملی است جمع بندی را در سطح ملی تقدیم خواهیم کرد.

آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت‌های درون استانی آموزش مورد نیاز خبرنگاران را داشته باشیم.

بزرگترین پروژه دولت سیزدهم ترمیم اعتماد عمومی است و رسانه‌ها باید امید آفرینی کنند، طبق دستور العمل، هفته دولت امسال را از شنبه بیست و نهم مرداد آغاز می‌کنیم و هر خبرنگار بتواند اخبار هفته دولت را خوب انعکاس دهد به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

کریمی شهردار اراک هم گفت: مایوس کردن مردم بازی در زمین دشمن است وخبرنگار سنگربان جبهه آزادی و عدالت است که باید در معرفی حقوق مردم و پیگیری و رصد این حقوق از همه کسانی که قدرت نقض آن را دارند تلاش کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.