سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته دولت نباید از نقش مردم غافل ماند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه هفته دولت نباید از نقش مردم غافل ماند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه هفته دولت نباید از نقش مردم غافل ماند چرا که هر چه انجام شده با یاری همین مردم است و در آینده نیز به یاری آنان نیاز داریم تا بتوانیم سیاست‌های مورد نظر را اجرایی و عملیاتی

 رحمدل بامری در نشست شورای اداری ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و بازگشت آزادگان به میهن اسلامی همچنین تسلیت ایام اظهار کرد: امروز نگاه دولت به استان یک نگاه ویژه است که می‌توان آن را در پروژه‌هایی که بعد از سال‌ها انتظار به اجرا درآمده است، دید.

بامری گفت: امیدوارم با آگاهی بخشی به مردم، خدمات نظام و حلاوت آن را به آحاد جامعه بچشانیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم ما در دولت مردمی، امید آفرینی و جهاد تبیین است که باید در هفته دولت به آن تبلور و عینیت ببخشیم.

وی با اشاره به ارتباط دوسویه بین مردم و نظام اذعان کرد: ما امانت داری بیش نیستیم که باید یک درک واقع بینانه از مسائل استان و کشور داشته باشیم.

بامری با تاکید بر مملوس و عینی کردن نگاه‌ها به داخل استان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های بی نظیر موجود در داخل این منطقه استفاده کرد.

وی با تاکید بر تحقق شعار سال افزود: دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت پارک علم و فناوری و مراکز رشد استفاده کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مدیران یک شان بیشتر ندارد آن هم سربازی و نوکری مردم است لذا باید تمام تلاش خود را برای خدمت گذاری به جامعه به کار بگیرند.

وی با اشاره به ظرفیت رسانه ملی و ائمه جمعه بیان کرد: تلاش برای مشارکت نخبگان در جامعه اهمیت دارد بر این اساس ارتباط دوسویه با اصحاب رسانه مورد تاکید است.

بامری ادامه داد: حضور در میدان می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند لذا مدیران سعی کنند از نزدیک شاهد اجرای پروژه‌ها بوده و روند آن را کنترل کنند.

وی اظهار کرد: مدیران توجه داشته باشند تا علاوه بر مسئولیت پذیری و پرهیز از بن بست نمایی وعده خارج از زمان به کسی ندهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.