سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی ورود ۲۰۰ هزار زائر اربعین به سیستان و بلوچستان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۲۰۰ هزار زائر افغانستانی و پاکستانی وارد استان شوند.

علیرضا مرحمتی در نشست شورای اداری استان گفت: دو مرز رسمی ریمدان و میرجاوه در بحث ورود زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با زیرساخت‌های ساخته شده در مرز ریمدان و میرجاوه امیدواریم به خوبی بتوانیم از زائران اربعین مهمان نوازی کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تاکنون ۵۰ هزار نفر در مرز‌های استان تردد داشتند که از دو روز آینده این حجم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در مرز میرجاوه با توجه به زیرساخت‌های موجود آمادگی کامل برای استقبال از زائران اربعین را داریم.

مرحمتی خاطرنشان کرد: عمده مشکل ما در مرز ریمدان بود که با تعمیر مسیر و عریض کردن جاده، استقرار کانکس‌ها، نصب ۱۴ گیت ورودی، ساخت ۱۰۰ سرویس بهداشتی، اتصال کامل به اینترنت، تامین آب و برق آماده استقبال از زائران اربعین هستیم.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در ایام اربعین نیرو‌های خود را در مرز ریمدان و میرجاوه مستقر می‌کنند تا در کمترین زمان در صورت بروز مشکلات احتمالی برطرف شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اهالی روستا‌های مجاور مرز حتی اعلام آمادگی کردند تا منازل خود را در اختیار زائران قراردهند افزود: امیدواریم به برکت مراسم اربعین کمترین مشکل در این ایام را داشته باشیم.

وی اظهارداشت: مقرر شد با توافق‌های صورت گرفته مشابه آنچه آستان قدس رضوی در میرجاوه ساخته در ریمدان نیز احداث شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.