سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط دوسویه مدیران با اصحاب رسانه مورد تاکید است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید از ظرفیت نخبگان در جامعه استفاده کرد که در این زمینه ارتباط دوسویه مدیران و نخبگان با اصحاب رسانه مورد تاکید است.

رحمدل بامری  در نشست شورای اداری ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: امروز نگاه دولت به استان یک نگاه ویژه است که می‌توان آن را در پروژه‌هایی که بعد از سال‌ها انتظار به اجرا درآمده است، به عینه مشاهده کرد.

وی گفت: امیدوارم با آگاهی بخشی به مردم، خدمات نظام و حلاوت آن را به آحاد مردم جامعه بچشانیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در آستانه هفته دولت نباید از نقش مردم غافل ماند، زیرا هرچه انجام شده با یاری همین مردم بوده و در آینده نیز به یاری آنان نیاز داریم تا بتوانیم سیاست‌های مورد نظر را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مهم ما در دولت مردمی، امید آفرینی و جهاد تبیین است که باید در هفته دولت به آن تبلور و عینیت ببخشیم.

بامری با اشاره به ارتباط دوسویه بین مردم و نظام اذعان کرد: ما امانت داری بیش نیستیم که باید یک درک واقع بینانه از مسائل استان و کشور داشته باشیم.

وی با تاکید بر ملموس و عینی کردن نگاه‌ها به داخل استان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های بی نظیر موجود در داخل این منطقه بنحو شایسته استفاده کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تحقق شعار سال افزود: دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت پارک علم و فناوری و مراکز رشد استفاده کنند.

وی گفت: مدیران یک شان بیشتر ندارند آن هم سربازی و نوکری نظام و مردم است لذا باید تمام تلاش خود را برای خدمت گذاری به جامعه به کار گیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.