سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین نیروی هوایی ارتش: حوزه بهداشت و درمان نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت و ارتقای توان رزم دارد

امیر هادیان گفت: امروز با توجه به تهدیدات زیستی و بیوتروریسم، حوزه بهداشت و درمان در حفظ سلامت و توان رزم نقشی اساسی و تعیین کننده دارد.

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره بهداشت، امداد و درمان این نیرو گفت: جابجایی مشاغل در همه سازمان های  پویا و در حال رشد مرسوم و یک حرکت در مسیر رشد و تعالی است.

وی افزود: امروز با توجه به تهدیدات خاص نوظهور از قبیل تهدیدات زیستی و بیوتروریسم و بیماری‌های همه‌گیر مثل کرونا نقش تعیین کننده حوزه بهداشت و درمان و عملکرد موثر آن در حفظ سلامت و توان رزم بیش از هر زمان دیگری حیاتی و تعیین‌کننده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: بخش مهمی از نقش نیروهای مسلح در ایجاد امنیت وارتقای توان رزم مرهون عملکرد مثبت و موثر حوزه بهداشت و درمان است.

وی اظهار کرد: حوزه سلامت و به ویژه بهداشت درمان نیروی هوایی ارتش جوهره وجودی خود را در امتحان سخت کرونا با نمایش روحیه ایثار و جهاد، به نمایش گذاشت.

امیر سرتیپ هادیان افتخار دریافت نشان شفا را شاخص نقش مثبت و عملکرد تعیین کننده بهداشت درمان نیروی هوایی ارتش در این دوران سخت کرونا  عنوان کرد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم پزشک شهروز ناصری رئیس سابق اداره بهداشت ودرمان نهاجا تقدیر و انتصاب سرهنگ پزشک سید ضیا هجری‌پور را به عنوان رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی تبریک گفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.