سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل کم آبی در گرو مشارکت مردم و رعایت مصرف بهینه آب

امام جمعه همدان گفت: همکاری مردم در رعایت مصرف برای رفع مشکل کم‌آبی بسیار راهگشا است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در بازدید از تصفیه خانه شهرک بهشتی از صبر مردم در تحمل شرایط ناشی از خشکسالی کم آبی قدردانی کرد و گفت: بهترین پاسخ به صبر آن‌ها اقدام جهادی برای حل مشکل آب از سوی مسئولان مربوطه به عنوان یک اولویت و در اولین فرصت است.

همکاری مردم با مسوولین در مدیریت مصرف برای رفع مشکل کم آبی بسیار راهگشاست و مسئولان نیز باید هر چه سریع‌تر در خصوص وارد مدار کردن چاه‌های آب اطراف شهر همدان اقدام کنند.

او گفت: تا زمانی که طرح آبرسانی بین حوضه‌ای به همدان تکمیل شده و به بهره برداری برسد، مسئولان باید برنامه مشخصی برای تامین آب مصرفی و یا زمان بندی مشخص مدیریت آب را ارائه کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان می‌گوید: تکمیل طرح انتقال آب بین حوضه‌ای سد تالوار به همدان که ۱۸ سال بر روی زمین مانده، در طول ۶ ماه و یکسال کار سختی است، امیدواریم هر چه زودتر شاهد تکمیل و اجرایی شدن این طرح برای رفع مشکل آب شهر همدان باشیم.

به گفته شعبانی موثقی؛ در روز‌های اخیر قطعی آب در برخی از مناطق شهر به ۲۴ ساعت نیز رسیده که در این زمینه عدم اطلاع رسانی دقیق، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

او گفت: بخشی از قطعی شبکه آب به صورت اضطراری اتفاق می‌افتد و خارج از برنامه است، با وجود تلاش شبانه روزی مسئولان ضروری ست که متولیان با مردم صحبت کنند و نسبت به اطلاع رسانی دقیق موضوه توجه جدی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.