سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در خراسان رضوی

بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با محور‌های موضوعی امید‌ها، شادی‌ها و غم ها، ایثار و از خود گذشتگی برگزار خواهد شد.

ابراهیم زره ساز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: قصه گویی از ارکان ارزشمند فرهنگ و یک رسانه قدرتمند در انتقال تعالیم عالیه دین و فرهنگ جامعه است. قصه گویی در قامت یک رسانه می‌تواند ذهن و اندیشه مخاطب را درگیر کند، نکات اخلاقی، دینی و فرهنگی را به او بیاموزد، مهارت‌های کلامی و شنیداری اش را تقویت کند. علاوه بر این، قدرت تخیل، تصویرسازی و خلاقیت را ارتقا دهد و او را آماده زندگی اجتماعی کند و یکی از مؤثرترین راه‌ها در راستای هدف تحکیم بنیان خانواده و نیز انتقال مفاهیم تربیتی به کودکان است.

او سپس به شیوه نامه بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی اشاره کرد و افزود: در بخش قصه گویی ملی؛ سه گروه سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۸سال، بزرگ سالان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ادامه داد: تا پایان مردادماه علاقه‌مندان باید در بخش ملی برای ثبت نام اقدام کنند و در دیگر بخش‌ها هم ۳۱ شهریور امکان بارگذاری آثار در سامانه جشنواره فراهم است.

به گفته  زره ساز مرحله استانی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهرماه برگزار می‌شود و در نهایت هم زمان با شب یلدا مرحله بین المللی در تهران برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir برای مطالعه شیوه نامه، ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.