سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر تکمیل طرح‌های کلان نیمه تمام فارس

روند ساخت خط انتقال فروارده‌های نفتی از خلیج فارس به استان و پیشرفت سد‌های در دست ساخت استان بررسی وبرای رفع موانع آن‌ها تصمیم گیری شد.

استاندار فارس در جلسه بررسی پیشرفت ۴۰ طرح کلان اقتصادی، صنعتی و عمرانی استان با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل خط انتقال فرآورده‌های نفتی از خلیج فارس به شیراز، شورای اقتصاد کشور این طرح را به مناقصه می‌گذارد گفت: این طرح تا ۳ سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

محمد هادی ایمانیه گفت: در زمان حاضر حدود ۷۰ درصد بنرین و گازوییل مورد نیاز استان از سایر استان‌ها با تانکر‌های حمل سوخت منتقل می‌شود که علاوه بر مشکلات مالی خطراتی را هم در انتقال دارد.

طاهری مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی استان هم در این جلسه با اشاره به اینکه خط انتقال فرآورده‌های نفتی از خلیج فارس به شیراز به طول ۴۲۰ کیلومتر از مهراران بندر عباس شروع و تا فسا ادامه دارد گفت: در ادامه ساخت این خط انتقال در فسا یک شعبه و مخزن ساخته می‌شود تا گازوییل و بنزین شهرستان‌های جهرم، فسا داراب و شهرستان‌های نزدیک این مخزن تامین شود سپس در ادامه این خط انتقال به شیراز نیاز بنزین و گازوییل شیراز و شهرستان‌های اطراف شیراز هم برطرف می‌شود.

در این جلسه روند ساخت، اتمام و بهره برداری سد‌های هایقر، کوار، چشمه عاشق، پارسیان ونرگسی را با حضور مدیر عامل آب منطقه‌ای استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.