سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: مقاومت ملت فلسطین تا نابودی دشمن صهیونیست ادامه خواهد یافت

محور مقاومت فلسطین از عملیات رخ داده در نابلس علیه دشمن صهیونیستی استقبال کرد.

"عبداللطیف القانوع" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در واکنش به تحولات نابلس گفت: به اهالی نابلس که با یورش نظامیان صهیونیست مقابله کرده و با آن‌ها درگیر شدند، درود می‌فرستیم. آن‌ها بار دیگر تأکید کردند که کرانه باختری جولانگاه رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست نیست.

به نقل از خبرگزاری شهاب، وی افزود: دلاوری‌های ملت فلسطین در نابلس و درگیری‌هایی که در این شهر اتفاق افتاد، بیانگر این است که ملت فلسطین همچنان در حالت نزاع دائم با دشمن و تقابل مستمر با جنایات آن قرار دارد.

القانوع ادامه داد: کرانه باختری و شهر‌ها و اردوگاه‌های آن، ذخایر انقلاب فلسطین باقی خواهند ماند و درگیری ها، مقاومت و انقلاب ملت فلسطین جز با نابودی رژیم اشغالگر آرام نخواهد گرفت.

طارق عزالدین" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت: بر بازو‌های رزمندگان مقاومت در میدان شرف و قهرمانی یعنی نابلس که با گلوله‌های مبارک خود آسمان این شهر را نوارانی می‌کنند، درود می‌فرستیم.

وی افزود: مقاومت سرفصل مرحله کنونی باقی خواهد ماند و جهت گیری ما برای تحقق هدف مورد نظر منحرف نخواهد شد و چشم‌های ما به قدس دوخته شده است.

همچنین؛ "فوزی برهوم" سخنگوی دیگر جنبش حماس در واکنش به تحولات نابلس گفت: تجاوزات رو به رشد رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بر عزم و اراده ملت فلسطین و رزمندگان شجاع مقاومت تأثیری ندارد بلکه قدرت تقابل و مقاومت آن‌ها را افزایش خواهد داد.

گفتنی است گردان‌های شهدای الاقصی «گردان نابلس» شب گذشته اعلام کردند در پی یورش چندین خودروی نظامی ارتش صهیونیستی و شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس مبارزان فلسطینی با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدند.

برچسب ها: حماس ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.