سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتحی:

شهر شلمزار در رشته پرتاپ دیسک دارای پتانسیل بالا است

ناظر فنی سی و هشتمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی پسران مقطع متوسطه اول کشور با اشاره به ظرفیت شهر شلمزار شهرستان بروجن در تربیت قهرمانان رشته دو و میدانی پرتاپ دیسک گفت: سایت پرتاپ دیسک شهر شلمزار به عنوان کمپ پرتاپ دیسک برای ورزش دانش‌آموزی انتخاب شد.

عباس فتحی امروز چهارشنبه در آیین اختتامییه مسابقات ورزش قهرمانی پسران کشور در رشته دو و میدانی گفت: شهر شلمزار در حوزه ورزش دو و میدانی به خصوص پرتاپ دیسک دارای پتانسیل بالا است و نزدیک ۳۵ درصد دارندگان مدال‌های آسیایی در رشته دو و میدانی از این منطقه و سایت است.

وی با اشاره به اینکه مدال چهارم جهانی جوانان نیز توسط صادق صمیمی اخیرا از این منطقه کسب شده، گفت: استفاده از ظرفیت سایت پرتاپ دیسک یک ظرفیت و فرصت برای تربیت استعداد‌های برتر در رشته پرتاپ دیسک از بین دانش‌آموزان سراسر کشور است.


بیشتر بخوانید


فتحی اظهارداشت: در سی و هشتیمن دوره مسابقات ورزش قهرمانی پسران سراسر کشور در رشته دو و میدانی در ۳۱ تیم با حضور ۲۷۵ ورزشکار در ۱۸ ماده انفرادی و یک ماده امدادی شرکت داشتند که در مجموع هشت تیم برتر و همچنین استعداد‌های برتر در هر ماده شناسایی و برای استعدادیابی به فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و فدراسیون ورزش دو و میدانی کشور معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه سطح برگزاری مسابقات از نظر کمی یکی از بی نظیرترین مسابقات در سطح کشور بود، گفت: در این دوره رکورد‌های توسط دانش آموزان زده شد که می‌توان از این ظرفیت برای مسابقات قهرمانی آسیایی نوجوانان که مهرماه برگزار خواهد شد، استفاده کرد.

ناظر فنی سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی پسران مقطع متوسطه اول افزود: از سال تحصیلی آینده بر اساس تصویب در کمیته فنی مسابقات ورزش دانش‌آموزی، مسابقات صحرانوردی نیز به تقویم مسابقات دانش‌آموزی افزوده خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.