سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متصل شدن‌ محور روستایی بجگان _ دهکهان

مدیر کل راهداری جنوب استان کرمان گفت: متصل شدن‌ محور روستایی بجگان _ دهکهان در شهرستان‌های کهنوج و منوجان سبب آبادانی بیشتر این‌مناطق خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان صبح امروز در بازدید از پروژه‌های راهسازی روستایی در شهرستان‌های کهنوج و منوجان از اهتمام این اداره کل در توجه به زیرساخت‌های توسعه‌ای کهنوج و منوجان در حوزه راه خبرداد.

صبح امروز مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به اتفاق معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راهسازی روستایی در شهرستان‌های کهنوج و‌منوجان بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر کار بازگشایی و ترانشه برداری ۸۰ درصد مسیر انجام شده است و عملیات زیر سازی و روسازی ۳ و نیم کیلومتر رو به اتمام است که عملیات آسفالت این محور به زودی با ۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز خواهد شد که تا کنون برای بازگشایی و ترانشه برداری مسیر بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

  مجتبی محمودی افزود: برای اتمام این مسیر و زیر بار ترافیکی فرار گرفتن آن بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم در اعتبارات ۱۴۰۱ این‌مهم محقق شود و بتوانیم این محور را بصورت کامل زیر بار تردد قرار دهیم.

او بیان کرد: این جاده به طول ۹ کیلومتر است که بخش‌های دهکهان و نودژ در شهرستان‌های کهنوج و منوجان را به هم متصل می‌کند.

مدیر کل راهداری جنوب کرمان در بازدید از انجام مراحل کار رادیه برید پل محور کهنوج _منوجان در محل پل سنگ شکن که انجام شده است بازدید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.