سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر بهداشت:

شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم فراهم می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم به دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر و باکیفیت‌تر به مردم بویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار هستیم.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز چهارشنبه به نقل از دکتر بهروز رحیمی در جریان سفر به مناطق محروم استان بوشهر و بازدید از بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) دیلم با اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم گفت: از نگاه وزارت بهداشت شهرستان‌های کم برخورداری مانند دیلم نیازمند توجه و مراقبت بیشتری بویژه در حوزه سلامت هستند.

وی بیان کرد: مشارکت کریمانه خیرین حوزه سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار باعث ارتقای سطح خدمات بهداشت و درمان به مردم این مناطق است.

رحیمی بیان کرد: یکی از نکات برجسته در شهرستان دیلم مشارکت فعال خیرین است که کرامت و مشارکت آنان در پروژه‌های بهداشتی و درمانی جدای از برکات مالی، باعث تکثر مهربانی و انسانیت می‌شود.

وی ضمن تقدیر از خیرین سلامت استان بوشهر، بیان کرد: توسعه اورژانس بیمارستان و احداث بخش‌های ویژه NICU و ICU و CCU از ازجمله طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) شهرستان دیلم است که با مشارکت خیرین حوزه سلامت در حال تکمیل است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.